Mina älsklingar!

 
Antiflame "Antix"
Kön: Valack.
Ålder: 9, F. 2004.
 
Antix är en häst med fart i benen som gärna springer fort och hela tiden, han älskar skogen och är helt orädd. Han är inte direkt gjort för nybörjare eftersom han kan ta över och börja galoppera för fullt.
 Antix är väldigt bra i terrängen och klarar av mycket. Nästan inget klimat stoppar honom heller, snöstorm som stekande het öken vad gör det? Antix kör sitt bästa ändå!
 
Denna kille är snäll i box och hage och lätt att hantera oftast. Ibland kan det bli bus men det är inte ofta det händer.
 
Antix har ingen speciell inriktning nu, jag vill se vad han e bra på först.
↑↑ Namn↑↑
Kön: Valack.
Ålder: 10, F. 2003.
 
Figge har jag sålt två gånger men då hette han Darktear, han står nu i mitt stall igen men med namnet Firemystery och manen har också växt på honom.
 
Firemystery är en härlig kille, både mysig och snäll. Han myser gärna i boxen och gosar, ute när man rider är han lugn. Figge är lika som Antix, orädd. Den här killen springer fort och hoppar bra, han hoppar percis när det är dax. Figge passar också ute i terrängen som Antix.
 
Firemystery kan vara snäll mot barn men låter ej ridas av någon annan än sin egen ägare.
 
Figge har inte någon inriktninge ännu.
 

♥Bästa hästarna♥
 

 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Josfine Moonfall

Darktear passade bättre..............................................

Svar: Kanske.. Men det vart så tjatigt.
Emma Lightfall

2013-12-23 @ 17:07:49
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: